onsdag 25 september 2013

H E J S A N M O R S A N H E J S A N F A R S A N

Hej bloggen! Ursäkta min långa frånvaro. Orkar knappt ta fram datorn alls om dagarna. Det finns ju så mycket annat roligt att göra, hehe. Nå, nu ska jag göra ett försök att skriva lite, jag har egentligen inget annat val. Jag sitter i en liten hydda, nipa hut, och det ösregnar...så jag kan inte ens ta mej härifrån..utan att bli genomblöt. 

Livet på landet fortskrider med en aningen för snabb hastighet. Vi har redan varit här i en månad! Hur är det ens möjligt? Jag stiger upp på morgonen, dricker mitt pulverkaffe, hoppar på mopeden och kommer mej till farmen, sen är det plötsligt lunch, och därefter så hinner jag knappt blinka så är det dags för kvällsmat. Sen är klockan lite över sju och mina ögonlock är tyngre än tyngst. Intensiva dagar, fastän jag tycker att jag inte presterar så mycket. Det är hettan som tar den mesta energin. Går ej att beskriva, bör upplevas!


Här är denna veckans arbete. Röjer fram majsodlingen!


Ni har kanske hört rykten om krig och storm? Ja, det stämmer. Men lyckligtvis så märker vi inte av varken det ena eller det andra på den ö vi befinner oss på. Här är det lugnt! 

Djuren. Överallt finns det djur!


En mysig liten stad detta. 

Hm. Illa komponerat inlägg detta. Är lite distraherad för tillfället. Hörde rykten om att kvällsmaten är färdig! 
eh...jag återkommer om två veckor? Ja?

ps. Elin! Vi blev så glada åt din lilla videohälsning. Mera sånt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar