söndag 7 april 2013

If you wish to travel far and fast, travel light. Take off all of your envies, jealousies, unforgiveness, selfishness and fear.

jag kan inte påstå att jag tycker särskilt mycket om att packa. att fundera ut vad som ska med och framförallt vad som inte ska med, det är en konst som jag inte behärskar särskilt väl! denna vecka står jag inför den trevliga utmaningen att plocka fram mina undanstoppade sommarkläder, tvätta, fixa, välja, välja bort, tänka om, förbereda, andas djupt och räkna till tio. 

min plan är att ta med så litet som möjligt! men vi vet ju alla hur det brukar gå.....


nå va ska int he ga! huvudsaken är att passet, visum, ett glatt humör och mycket pengar finns med bland noppiga linnen och urtvättade shorts. 

(och istället för att fixa med packning och dylika viktiga göromål, så har jag fixat lite på denna blogg. header-bilderna kan härledas till min syster maria, den här sidan och den här sidan.)

2 kommentarer:

  1. Oh Hannan! Har du me en systemkamera? Vågar du ta me en? VARFÖR kom int vi på tidigare att du kuna ha låna min??

    SvaraRadera
  2. Nej jag sku int våg! särskilt int en som int e min...men jag har en såndär lillan ein, å så tar jag väl me tilifon å. så nog ska jag väl få till nå foton! h

    SvaraRadera